جمعه
1403/01/31
مرکز فروش 03154750439

با انتخاب رنگ مناسب ، دکوراسیون خونت رو جذاب کن !!!

 

چه رنگ هایی از فرش برای جذاب کردن دکوراسیون منزل مناسبه ؟؟؟!!

 

  • نکات در انتخاب رنگبندی فرش با مبلمان در دکوراسیون :

از دیگر موارد مهم در انتخاب فرش برای دکوراسیون زیبا ، انتخاب فرش با رنگبندی مناسب می باشد که برای انتخاب فرش با رنگ مناسب ، بهتر است که فرش مورد انتخاب ما دارای رنگی تیره تر نسبت به رنگ دکوراسیون و رنگ مبل های منزل داشته باشد . اگر شما برای دکوراسیون منزل خود قصد دارید از دو رنگ برای مبلمان و فرش استفاده کنید باز هم باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که فرش مورد انتخاب شما باید دارای رنگ تیره تری نسب به مبلمان باشد که در ادامه نیز به انتخاب تناسب رنگ فرش و مبل می پردازیم.

 

  1. رنگ مناسب فرش برای مبل بنفش:

    رنگ بنفش در مبل دارای زیبایی فوق العاده ای بوده و رنگی سلطنتی در رنگبندی مبل ها می باشد. برای انتخاب رنگ فرش مناسب در دکوراسیون و داشتن ست رنگ فرش و مبل که در این توضیح دارای مبل های بنفش رنگ هستیم ، می توان از دو رنگ اصلی یاسی و کرم استفاده کرد که البته فرش نیز باید دارای طرحی ساده باشد که بتواند زیبایی مورد نظر شما را به دکوراسیون خانه نمایش بدهد. پس نتیجه میگیریم برای مبلمان رنگ بنفش بهتر است از فرش طرح ساده با دو رنگبندی کرم و یاسی استفاده شود . 

     

  2. رنگ مناسب فرش با مبل رنگ شاد :

    در انتخاب رنگ فرش مناسب برای مبلمان با رنگبندی شاد ، ما باید کوچک و یا بزرگ بودن محیط خانه را مورد نظر قرار می دهیم. درصورتی که بخواهیم فرش مناسب برای خانه کوچک و مبلمان رنگ شاد را انتخاب کنیم ، بهترین گزینه برای ما انتخاب فرشی با رنگ روشن ، مثل خاکستری روشن خواهد بود که در این رنگبندی فرش علاوه بر اینکه محیط به صورت بازتر و بزرگتر دیده میشود ، باعث میگردد دکوراسیون خانه نیز زیبایی فوق العاده ای را به خود بگیرد.

    در صورتی که بخواهیم فرش مناسب برای خانه بزرگ با مبلمان رنگ شاد را انتخاب کنیم و خانه مورد نظر دارای نور مناسب و دیوار هایی با رنگ سفید باشد ، بهترین انتخاب برای ما رنگی خواهد بود که در مبل ها به کار رفته شده باشد و یا رنگ مکملی که در مبلها استفاده شده است نیز انتخابی بسیار عالی برای رنگ فرش و داشتن دکوراسیونی زیبا خواهد بود.

     

  3. رنگ مناسب فرش برای مبل سبز و زرد :

برای مبل سبز و زرد رنگ فرشی که داری رنگی خنثی می باشد بهترین انتخاب خواهد بود که از جمله رنگ های خنثی برای فرش رنگ بژ ، بلوطی و همچنین کرم می باشد. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که بهتر است فرشی که انتخاب می کنید دارای طرحی ساده نیز باشد.

  

سایر مطالب

مطلب قبلی   ـــــــــــــ   مطلب بعدی



 




ثبت دیدگاه شما راجع به این مطلب